2011年5月2日 星期一

細場變大場

文章日期:05/02/2011 11:25 pm

2011年5月2日   星期一   晴


今日約了我們的父母飲茶
媽咪想我們1家人都出席
所以都叫埋男朋友1家1起來
熱鬧點好 開始有辦婚禮的感覺
嘻嘻~

約左2點係紅磡皇府飲下午茶
順便帶家人睇下我地個靚場
皇府原來收2點半呢 ooo...
所以轉左上樓上彩福飲茶

我仲擔心2家人會有dead air呢
好彩 細佬老豆哥哥都有計傾下^^
重點既野都約略提出左
我應該冇咁擔心啦…


飲完茶 去皇府睇場
嫂嫂同青青之前已經同我講覺得個場細左d
都驚我地擺20圍好逼 搞到我1直都好擔心
不過媽咪老豆同aunt都覺得個場靚
冇咩comment
然後 男朋友又提出話去埋海景廳睇睇

1睇…唔得了…
老豆1入去就話呢個場好!
我只係話要入新娘房 新娘房係個台後面的
好大大大大大大大大 同埋好靚 勁好呀!
然後可以由新娘房直接上台
aunt企係個台度望
然後好興奮咁問我地仲咩唔揀呢個場

掛滿水晶燈的門口



樓底高 場地四四正正無柱 老豆同aunt一看就喜歡這裡



stage上的教堂backdrop是玻璃+彩色LED燈光 很特別


其實這邊的白色窗花設計我也幾喜歡的
看上去這個場一點都不酒樓feel



場地前後都有prochater

reception的deco好ok



新娘房好大好大好大 全個場最喜歡這裡:p



好大個個化妝台呀



係近娘房都可以看到場地情況 係呢度影下姊妹相都唔錯呢~~~


有新娘房專用toilet 服侍週到
仲有按摩花灑呢!






跟住 男朋友就即刻要找經理…
(又係之前有人1野就reject左揀呢個場
又係之前有人1入黎睇現場就掉頭走都走唔切…)
最後 梗係轉左場啦
難得兩家人都鐘意喎

好彩…
當日表妹醒目
我地先有要求sales係張單上面寫明可以免費轉場咋


老豆豆話呢個場樓底高夠闊落
近門口果邊可以做麻雀區入席時唔洗轉酒席檯
當然 敬酒都可以舒舒服服咁唔洗迫黎迫去啦

我對呢個場本身都ok的
係唯1賓客toilet比較遠 
最好梗係可以換下backdrop果2幅銀色同紅色布啦…
不過鑽石廳係grand d同埋溫馨d
如果擺15-18圍 細場真係無得彈
總算解決左我自book左場到而家1直以黎既憂慮
大家都唔洗再就住請賓客喇~

同經理confirm時 我順便問埋花車
之前同錢小姐book左架白色靚車
由於我地big day當日會港九新界走大運 都幾長途
所以擔心老爺車款會捱唔住
連經理都答唔到我地佢既穩陣性
有risk呀 都係要找架後備安心d
家長見左 場都confirm好
我地應該係時候投入喇喎
到底幾時開始有mood呢?



婚禮籌備回顧:
我們的大日子誕生了!
幾時係我地既大日子呢?

沒有留言:

張貼留言