2014年6月17日 星期二

We love 清邁 2014‧Day 3 (1)

重溫:
We love 清邁 ♥ Jan2014
We love 清邁 2014‧DAY 1   
We love 清邁 2014‧DAY 2   


2014年1月10日   星期五   晴
小芊芊 ♥ 14Months 30Days
We love 清邁‧DAY 3
在Resort嘆世界


Summary
0900am 早餐buffet
0100pm 游水
0300pm 午睡
0600pm Wat Buppharam
0700pm Anusarn Market步行街
0930pm Thai Foot Massage

今日係嘆世界日
要訓到自然醒 除左做小芊芊d野
就咩都唔做 食訓 relax
去旅行咁多年以來從來未試過的一種享受
以前覺得咁樣會浪費時間
以前鍾意艱苦式旅行
而家帶住小芊芊
去旅行唔可以再同時夾雜兩種艱苦 XD
但原來 咁樣既relax 真係好relax!!!
唔只我地好訓 小芊芊都超好訓
好難得冇一早就醒左摷我地起身
仲同我地齊齊訓到8點幾
起身食個早餐先

一出門口就要自己行
佢係呢條私人走廊仔行得勁開心

呢份早餐係我為小芊芊而設既

可惜…茄汁豆佢唔領情
爸爸又爭住餵
好! 我自己慢慢嘆~~~

我地一邊食一邊放佢落地走
佢就走去d佢搞得到野既地方周圍搞搞震

似呢朵蓮花咁 比佢玩左好耐下

buffet餐廳既一角

玩呢個都玩左好耐 好彩當時已經冇乜人

難得hea 我地既早餐梗係慢慢食
小芊芊就係咁走係咁走
食到變左成間餐廳我地包場

識得走真係開心!

呢間餐廳好simple好靚 捉住芊芊影返張合照先

走完一輪就玩房門喇 不停開開閂閂出出入入-_-"

MY QUTE BABY!!!

接近中午開始熱喇
準備換衫衫迎接今日既夏天
呢隻小豆釘勁古靈精怪

係RESORT四圍騰 tum到d staff鬼咁開心
係咁比人讚lovely, beautiful!!!

呢件靚靚又出場喇~~~

等緊爸爸 趁未落水影返d靚靚沙龍先

水泡ready喇 very興奮~~~~

落黎啦落黎啦~~~

好好陽光 夠晒溫暖 兩父女包池呀~

爸爸pat左佢係池中心 自己走左去游返個堂…


小芊芊唔怕水 仲好enjoy~~~



玩玩下小芊芊嫌個水泡棵椰樹阻掟
唔肯用!
於是爸爸就咁抱住佢落水~

爸爸話佢只係輕輕手逗下小芊芊
小芊芊都唔驚 自己識浮係水中

爸爸攬住佢兜左幾個圈

 好好feel好好view
終於脫離左石屎森林

游完水沖埋個涼
放完電既小芊芊舒服到呢~
極速訓左! 仲訓得好lum!
我同老公就好好咁享受短暫既
~~~ 二人世界 ~~~

補祝我地既軟綿綿結婚紀念

二人世界2小時後結束
小寶貝又繼續出黎做徑步運動




DAY 2 ‧ 續



沒有留言:

張貼留言