2014年11月22日 星期六

台中親子遊2014‧Day 1‧GO GO GO~

2014年9月9日   星期二   晴
小芊芊 ♥ 23Months 29Days
台中親子遊‧DAY 1
香港機場 → 台中


今次旅行既時間好好
去程係上午機 1130起飛的
回程係夜晚機 2105起飛的
又唔洗咁早起身出發去機場
去到仲有半個白天玩
返黎又玩足一日
平機票都有咁靚既航班時間
HK Express算唔錯啦~

與家人出發
真係要有早冇遲
所以我已將所有行程提早小時進行
早兩日book定call的
plan定plan A plan B以防遇著大雨天
終於…
我與老公去咁多年旅行
今次係第1次可以咁他他條條
仲有時間坐定定等上機
好運既開始呀^^


呢隻妹妹未出發先興奮
年頭去清邁對腳仔仲未夠長坐呢架喼
8個月後識得玩啦
不停咁叫daddy同青青姨拉住佢走


我第1次plan家庭旅行
6人6天5夜親子大旅行
其實我都好緊張呀~


咩事開心到跳晒舞呢?
因為我地太得閒喇
有足夠人手 "追" 實佢
所以任佢周圍走
呢個都係人多時既好處


ready啦~~~


cheap airline都有大機冇既體驗既…
就係可以坐停機坪客運走去停機坪
係地上近距離望到自己即將會坐果隻大飛機囉!
雖然我睇驗過無數咁多次
不過小芊芊第1次見大飛機好開心呢~

今次一落車就有位大叔實蕉好兇惡咁叫人唔准影
d人梗係冇理佢啦 XDXDXD


我地多得青青姨眼明手快
幫地影到呢張好珍貴既第1次 ^3^


青青姨要坐window seat
所以我安排左佢take care佢個兒甥女 XD


好好天 希望台中都係好好天
希望黎緊6天都會係好好天


非常準時 1310到達台中清泉崗機場喇~~~


meet左我地既包車導遊後
兵分4路
老公係機場門口買電話卡
媽咪奶奶去左綠箭咀指既方向換台幣
我睇住小芊芊 青青姨睇行李
20分鐘搞掂晒
出發醫肚先


求其係附近找了家牛肉面檔快速醫肚


9月話題正鬧台灣地溝香豬油
看照片中的食物都好像不錯
不過人在台中當時的我們一看見食物
邊吃邊說用香豬油做的
對於小芊芊來說
這時候來台灣吃好像不太適合


我們的貼心包車導遊張師傅
他實在是一位又年輕又務實又好潮既包車師傅
因為我一出機場一路在找有我名字的 "紙牌"
這位潮人居然用電子名字牌
登我的大名 :)


小芊芊 扶穩坐定定咯~


向住天空之橋出發
GO GO GO!!!



台中親子遊‧DAY 1
~ TO BE CONTINUE ~



重溫:
好玩到震台中遊 ♥ Sep2014

5 則留言:

  1. 嘩,6人6天5夜親子大旅行,真係見到都開心呀 ^^
    期待你分享更多喔 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 諗返起都覺得開心, 我會努力完成呢個遊記架喇^^

      刪除
  2. 嘻嘻, 終於有得睇啦..........
    我都係買左HK EXPRESS平機票啊.....

    回覆刪除