2014年11月12日 星期三

小芊芊 ♥ 24Months成長印記

 

小芊芊‧24Months
2014年10月12日 - 11月11日
Week105 - Week109
738 - 768days

踏入25個月既前一晚
小芊芊笑笑口咁唱左首教教豬歌比我聽
我錄起左首歌 好好聽
係我人生裡頭聽過最好最sweet既歌


Height:82cm
Weight:10kg (22lbs)
Foot length:13.5cm
No. of teeth:16
Favourite:消防車 藍色


小芊芊大愛既藍色


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


飲食
踏入2歲
開始跟大人食飯
在婆婆家可以早點開飯
所以一星期有3晚跟大人同枱食
婆婆不用分開煮
不過唔算坐得定
食到唔想食就走開
而家最鐘意食
蝦 菇(尤其草菇) 粉絲 仲有雞肉

最愛吃栗子
食到唔會停口的
同媽咪舅父一樣係栗子怪


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


奶粉vs poopoo
23個月轉飲ILLUMA 3
今個月poopoo好見效!
雖然都唔係日日去poopoo
試過3日冇poopoo
但最後都唔洗谷就去到
poopoo d texture仲好好
好到試過出現結糊狀
自小芊芊6個月打後都從來未有過的
令我不得不相信
佢既貴得有道理之說…
所以肉赤d都要轉喇


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


飲奶奶
而家飲奶唔會好似以前咁
乜都唔理陣係要奶奶
連婆婆daddy都怕左佢
佢地會快手快腳趁佢未叫之前沖好…

得我係度時
我通常唔會預早沖奶
朝早我會叫飲就唔好叫
比佢睇住我沖
夜晚我會同佢一齊搯奶粉
比佢倒奶粉入奶樽
比埋佢自己"初"
到我幫佢初好支奶
佢會自覺得走返上床飲
仲會thank you媽咪
呢樣好明顯
踏入2歲就懂事左~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


VVPOOPOO
其實千千媽仲係好懶
冇特別train佢戒片片
佢仲未識急尿要出聲去potty
我日日都提下佢叫佢出下聲
2歲星日那一天的早上
佢自己主動話要去potty便便
2歲果然係大個女呀下~

不過呢之後既日子
poopoo都係唔出聲架
不過佢一poopoo我地就知
多數佢都唔肯去potty
之前poo左佢會同我地講 "vv左"
最近呢個星期佢識講 "屙左屎屎"
(屙屎屎…嫲嫲教左佢呢個詞彙…
我想阿女講野斯文d好不好?!?)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


說話能力
勁多野講
同佢去interview
記錯路抱住佢行左5個字先到
佢竟然係呢5個字不停同我講野
不停問完我又自問自答
一d悶場都冇

發音好清晰
通常唔識讀某d詞語時
我拆開d字或音節逐個教佢讀完再拼埋一齊讀
就會讀到
仲會好記得
第二日問返佢佢都讀得啱

不過講野就好斯文
interview更加斯文…
細聲到差d阿媽都聽唔到
(阿女…咁樣有冇學校收你架…)



呢幅插畫的對白係真架~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


口頭禪
計上個月的
咩黎架? 黑蚊蚊哦 點算呀? 搞笑~ 咩聲呀?

今個月再加
邊個黎架?

仲有有多好強勁既助語詞
囉 架 架囉 呀 啦 睇下先
講乜都會加d助語詞


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


返學表現
老師繼續讚佢
每個星期都有好明顯既進步
不過專注力同望人既目光
都係未有明顯改善
要人提佢先肯望或者聽

今個月
識得講好多返學既野比我知
仲教我做 要我聽佢指令做野
一時叫我拉筋 (仲指住我隻腳講 "要伸直" -_-")
一時放本書係地下要我企上佢
然後跟住佢踏踏腳 拍拍手
仲拎屋企果兩張櫈仔
自己坐係一張然後叫佢同學仔個名
"XXX 請坐"
真係超級得意


小芊芊好鐘意I老師
每返學果日我放工返黎
佢就會講 I老師乜乜乜
右下角同左下角張相
Daddy話睇見就眼火爆喎…XD


成班小朋友做體操好得意
每日我放工返屋企
小芊芊就用佢D書書當做坐墊
叫我踏上去一齊數10聲
然後不停拍拍手踏踏
跟住拉筋
唔跟住做唔得架!


上個月學消防員同警察
今個月學醫生同護士
不過佢都係消防車多D


最近期教放風箏
而家秋高氣爽
係時候帶阿女去郊外放風箏喇~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


今個月
媽媽好冇用咁
因為一晚開窗訓教
吹親露左肚仔既小芊芊
第2日下午即刻發燒發到39度
繼而冇比足份量既保嬰丹阿女食
搞到初病治唔好然後嚴重傷風
病足兩個星期先好返

病既期間日扭夜扭
前所未有咁扭住媽媽唔放
指定要媽媽抱之餘
仲要我企係度咁抱住佢
晚晚驚佢凍親又驚佢熱親
好耐冇試兩過星期冇覺好訓
都咪話唔辛苦

慶幸係病好之後
先踏入K1 interview既日子
小芊芊好返後精靈左醒目左
24個月大 in左3間幼稚園
佢好與唔好既地方都係我預計之內
so far表現比我預期中好
其實我都不太擔心
唔好比壓力自己

現在這個秋涼好時節
我更是期待每個週末
同老公阿女周圍玩既好時光
阿女開心最重要嘛 :p


BIRTHDAY LOOK 1

BIRTHDAY LOOK 2


小芊芊第1次接觸呢支bb時
係吹唔起既
玩左兩個鐘就吹到
不過吹唔響
到第2日再吹都唔識響
於是佢吹既時候自己喉嚨發聲扮響 XDXDXD
到昨天再拎出黎吹
已經一吹就響啦
佢自己吹到勁開心係咁話有聲呢!


斯文LOOK
我成日同佢講女孩子要斯文
咁先靚靚架
佢而家著親裙都同我講
"我要斯文D先可以靚靚架"
哈哈~~~


 小芊芊平時會聽歌起舞
仲跳得好有節奏
所以踏入2歲 我就帶左佢去試堂
小芊芊好鐘意呀
我同佢講你跟姐姐跳舞媽咪係出面等你
佢就好乖咁跟左姐姐入舞室上左成堂
拉筋都拉得有板有眼
好得意


不過姐姐覺得芊芊仲係太細
同班D大佢1歲既姐姐跳左一段日子
怕小芊芊咁細未跟得上
都係遲多個月等佢再識多D野先比佢學


bb女訓覺個樣真係成個天使仔咁
好可愛~~~好可愛~~~


呢個小芊芊自創招牌米米樣笑容
係媽咪既至愛
佢一咁樣對住我笑
我就會會心微笑 :)

表姨表姨丈送既梳妝枱
小芊芊一拎起D化妝品玩具
即刻識玩 D神態學足媽咪吖


呢副眼鏡係佢8個月大果時買
而家大左識自己戴
佢一得閒就拎出黎戴比我睇

而家去公園唔一定會陪佢玩喇
佢已經識晒架步D設施可以點樣玩
例如咁樣…


小芊芊愛藍色
成日講鐘意藍色
愛到連I老師都同婆婆講話芊芊好鐘意藍色
所以呢排入手啲衫都轉晒tone
雖然媽咪愛粉紅色
不過都係最緊要阿女鐘意


叫佢同堂舅父合照 就擺埋晒D騎呢表情
不過古靈精怪完之後一定比返個燦爛笑樣你影既~

又同媽咪shopping啦~


最近小芊芊勁鐘意睇E神賣果個M&M's廣告
成日同我講紅色M&M冇花生
黃色M&M有花生
咁岩堂舅父係上海返黎
送左張毛毯同冷帽比小芊芊
小芊芊收到勁開心
一返屋企就要我幫手拆


而家每晚沖完涼就要我拎張毯出黎同佢玩
玩到訓覺都要攬住張毯
焗到出晒汗都唔肯拎走
晚晚要等佢訓左我先有機會收返埋佢XD


9月中去完台中返黎之後
就一直忙到小芊芊生日
攰到個樣都老左10年…
阿女大左1歲 我就老左10歲 :(


♥ MY HAPPY LITTLE SWEETHEART ♥

2 則留言:

  1. 咁大個女喇芊芊!
    對住梳妝枱吹頭個姿勢都似模似樣呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 第23個月開始, 日日睇住佢都覺得佢好大轉變, 識講野之後真係好有大個女既feel呢…

      刪除