2015年5月7日 星期四

青馬橋下的堆沙人



2015年5月1日  星期五  陰
小芊芊 ♥ 30Months 20Days
東灣泳灘◎馬灣


五一假期第一天
一早的計劃是去沙灘
本來暫定去南丫島
後來因為一訓就訓到10點
再望下我地那熱力無窮充滿陽光的房間
我地完全有衝動想開行冷氣繼續…


〝我要同陽光玩遊戲呀~~~~~〞
初夏繽紛沙灘LOOK :D


不過戶外活動仍是要有的呢!
我暫時仲未有逃避太陽既想法
(呢個想法過多兩個月先啦…)
最近既沙灘不再是target
唯有再諗近少少既
坐車去葵芳再轉車就到
(咁都算近少少嗎?)

馬灣東灣泳灘
除左屯門的沙灘可以1小時內到
呢個沙灘已經算係咁
加埋晒太陽等車1小時到達
算快架喇 :)

去到沙灘前要做熱身先架
係小芊芊發現左既遊樂場玩左大半個鐘
再去supermarket買零食
簡單地準備好了
我們的海灘下午茶 :) :)


一去到遊樂場 就有位姐姐拖住佢話一齊玩
仲好照顧小芊芊 上樓梯sir滑梯都拖到佢實
仲有叫佢小心啲 :)


好耐好耐冇見過呢種傳統氹氹轉 :)


呢隻monkey芊 個氹氹轉比佢玩到出神入化~~~


仲叫我同佢影相 ^v^


喂喂喂~~熱身完畢喇~~~


哇!個灘多人到呢~~~
只可以用〝人頭湧湧〞同〝插針都唔入〞咁來形容
東灣好短 半隻眼望得晒
其實真係好細架咋
不過呢度充滿著全港18區n咁多個家庭
好好彩都比我地找到個好靚既位置
可以起基地喇 :) :) :)


係青馬橋底既沙灘下開餐真係幾有享受感覺XD


我地各自活動
小芊芊當然玩佢最愛既沙沙
我就開餐博命食零食 XD
daddy就攤係度晒太陽 (太陽在哪方?XD)
其實小芊芊最想係落水
一話拎個桶出去載水水佢就一支箭衝出去
手都唔洗我拖呀~~~


送上動感照一幅 :)




好悶焗既天熱 佢條辮子紮完又甩甩完又紮


踢水是必須的!


等我拍下父女情先~


慈父?!?!?!XDDDD


爸媽假期一定要有的親子時光 :)


千千媽的開心豬 ^3^


開心豬真係好鐘意玩沙


我由唔鐘意去沙灘
因為小芊芊而變得好喜歡去


佢見到有哥哥姐姐係個海度
好羨慕咁同我講
〝媽咪~其實我真係好想游水架!〞
雖然話今日好好太陽
但其實係陰陰地天
下午我地係沙灘都冇太陽曬到
d水仲好凍下架~


唔緊要啦 水水就等天氣熱d時候再玩啦


畢沙沙一樣咁好玩架姐~~~


曾經 daddy話買動力沙比佢玩
為何有真沙唔玩玩假沙呢…


邊個搞搞震?


哈哈哈~ daddy都一齊玩啦~~~


比人收埋隻腳勁開心


雖然人多 不過有靚沙靚景
HAPPY BEACH DAY^^


之後約左個姊妹食dinner
1830葵芳新都會廣場不見不散 :p
我地5點半話走但失敗地搞到6點先走得甩
去到左邊車站見到果條超級長龍
掉頭走左去右邊車站等其他巴士
同樣地超級長龍
連的士站都係超級長龍
千千媽:咩事呀?洗唔洗咁多人呀?
早知去返南丫島啦!
daddy:今日咩日子?51喎!唔係唔多人呀?
入左南丫島冇8點你都唔洗旨意返出黎呀!
千千媽:-__________________-"

原來勞動節唔係比人休息…
係比人去勞動架 XoX
有朋友去左東壩 排左一小時都未上到的士
又有朋友去布袋澳 巴士的士站全部都打滿蛇餅
仲有朋友去左長洲 話成個洲比人鋪密左…
係葵芳等緊我地一家既可憐朋友仔
足足等左我地一個小時
好彩朋友好好人冇嬲嬲豬咋 :D


與好朋友既一頓好美味既晚餐
點了個靚靚桂花汁雪梨酥作結 :)



 THE END 




4 則留言:

  1. 曾經我都有諗過買動力沙,因香港唔係到到d沙都咁靚,但最後都冇買

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港都有好靚既沙灘, 不過…真係好遠…
      與其係室內玩假沙, 我prefer小朋友接觸大自然, 去沙灘玩真沙開心d~

      刪除
  2. 沙灘真係好好好多人呀,不過有得玩沙又真係好開心既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 天氣一開始熱d沙灘就全部都係人~我記得我細個都好鐘意去沙灘, 沙同水真係小朋友既至愛~~~

      刪除