2015年11月17日 星期二

4母女婆孫高茶樂



2015年11月12日  星期四  陰
小芊芊 ❤ 37Months
LION ROCK @ Royal Plaza Hotel
4母女婆孫高茶樂


有得食有得玩最happpy^^


自小芊芊滿一歲後
我 媽咪和妹妹這個組合
已絕跡高茶界 XD
這天小芊芊學校假期
剛好遇著青青姨放假
係時候同日日湊孫既婆婆出去輕鬆一下
於是我請左半日假
四母女婆孫來個愉快時光


點了2+1人set 3母女1人1壺花茶


貪得意點了壺朱古力簿荷茶
得香味only…


高茶一向不以吃為主的
媽咪喜歡有靚景又舒服既地方
近近地在九龍區找了家有風景既餐廳
LION ROCK 獅子樓 @ 帝京酒店
平日人不多啊~我們即日booking
window seats更是隨便坐


3層架來啦~
小芊芊剛好午睡醒來
精神晒心情特別好~


有媽媽氹佢影相笑得特別甜 :D


不過阿姨影呢…就咁囉…




居高臨下的我們
把獅子山下的大環境一覽無遺
亮點就是小芊芊和青青姨最愛的
路軌和火車
正正在我們腳下遊走
在巿區能找到風景這麼吸引的地方
靜靜的環境下3母女聊天
很愜意 也很難得 ^^


窗前既風景我地都欣賞左好耐


獅子山變左大霧山 XD
一見火車黎就影 我地兩姊妹鬥快影我呢幅
兩架車平排既火車照 XDDD


別以為我們3人顧著聊天
小芊芊會很悶吧…
其實我選擇這裡還有一個原因
隨了路軌和火車風景會吸引她
食物對她來說同樣吸引
有合她的主題Afternoon Tea set
有得食之外仲有得玩呢!


頂樓點心完全符合小芊芊胃口
個叉燒酥仲有得玩呢!
佢一見到支tube就問我咩黎
知道點用之後就話要玩 :D


中層係一半鹹點一半甜點
小芊芊經已急不及待食緊 pop corn


底層全部甜點 雖然冇小芊芊份
但係個杯杯甜點就係佢既玩具 :D


平日3層架外既scone變左hotcake
又係為小芊芊而設既茶點 :)


pop corn係小芊芊大愛


睇佢食得幾古靈精怪 :D


仲有甜點墊底果塊餅佢都唔放過
所以話呢個tea set好岩佢食 :)


1人set感覺好凋零啊 XDDD


我對食要求不高 個人覺得D鹹點好好味^^
中間既爆帶子同右邊的蟹肉撻勁好味~~~


支tube仔我都覺得好得意


一邊食一邊玩 好投入


呢隻馬卡龍都好得意


我當左佢係玩具 係咁拎黎影相 XD






呢粒朱古力好好食


玩完兩支茄汁係咁話要玩埋呢個
我地話食玩佢先比玩
佢就係咁催我地食上層D野 XD


C~ H~ E~ E~ R~ S!


借婆婆個mini longchamp黎扮貴婦
reception姐姐都笑佢好得意


我們由2點半聊到6點
難得出來太子
我們怎會錯過花墟
從前最愛閒時去花墟買花
這個興趣自結婚搬了家後因路程太遠
而逐漸消失了…
現在是時候重燃愛花啦 XD


見到聖誕樹好開心叫我買 哈哈~


小芊芊好中意花 真花唔可以比佢搞
絲花當然比佢掂下


點知佢拎住呢支花隊住我話
〝呢支花係用黎指住d曳既人既!〞
x_x


又來到牡丹準備盛開既季節咯~




4 則留言: