2014年6月24日 星期二

We love 清邁 2014‧DAY 4

重溫:
We love 清邁 ♥ Jan2014
We love 清邁 2014‧DAY 1   
We love 清邁 2014‧DAY 2   
We love 清邁 2014‧DAY 3 (1)
We love 清邁 2014‧DAY 3 (2)



2014年1月11日   星期六   晴
小芊芊 ♥ 14Months 31Days
We love 清邁‧DAY 4
閒遊古城邊


高高古城牆下的小小人兒

以前愛遊祖愛 為的多是想逛古城
喜歡古城那種懷舊的古樸味道
泰國小城 味道依然
與祖國不比下去



Summary
0800am 早餐buffet
1100am 退房 -> 馬哈灣寺 -> 聖方寺 ->塔佩門 
0430pm 坐酒店車往 VC Apartment and Hotel
0700pm 雙條車往 Wualai Rd 逛夜巿
0900pm 酒店 dinner


來到最後一day喇
今日本來打算hea遊古城
不過 hea hea下原來時間好快過
係古城周邊行行下
下午時份 覺得越行越熱
所以未深入古城經已結束左hea遊
改左去last day住既酒店隔離行shopping mall :p
真係…第1次旅行hea到咁既款
原來冇planning既旅行
先會找到 relax既感覺...


在我們住了2晚酒店裡

食早餐ing~~~
咩事咁既豬仔樣呢?

呢隻蕉最後只係食左半隻

佢真係好鍾意玩呢朵花

見到塊鏡 自娛左一會兒

很喜歡這張照片

不用扶都走得穩了
短短兩天唔單止識行
仲識越叫越走
哈哈!

唔單止識越叫越走
仲會主動要自己上樓梯同落樓梯呢!



在古城周邊hea遊

昨晚諗諗下 仲想買多d野
所以今日又走回來幫襯老闆娘
(當然繼續有discount^^)

當然又不少得寄返張明信片比自己同青青姨啦


resort附近的聖方寺
好靚既建築呢!


這座白色佛塔都好宏偉



與聖方寺相隔一條大馬路的
不知道名字但修飾很華麗的一座廟
小芊芊訓左
我地可以隨處看看

這裡的佛塔很舊的樣子
很落泊的味道
與之前看的白雪雪的佛塔有另一種感覺

天空很藍
我和老公很無聊的比賽攝影

上下這兩幅都是我拍的

有天有花有佛塔有佛傘 不錯吧
我愛桃紅色的雞蛋花

呢張係老公影既
我都係覺得我影既靚D :p

有人話呢座佛塔好型 要自己拍單人照喎


沿途經過這家酒店
12生肖房間 design很特色
記下來 下次清邁之旅要住這個

街邊泊了這台sharp sharp古董車
比我們的花車還要古典還要smart

這家意大利墨西哥餐廳
就在塔佩門前方 裝修很舒服的樣子
估不到簡單的叫了些小吃
全部都味道不錯
意大利雲吞very yummy!!!

來到泰國 識飲就要飲椰青(我係椰青怪) 哈哈!



清邁老城地標 - 塔佩門
中午時份
陽光燦爛明媚
我們來這幾天的下午都是這樣
旅行最愛就是晴天
30度的高溫
是熱了點
但面著門前的大廣場
小芊芊睡醒了
在這裡走來走去
我又走來走去
給她捕捉了一些景點snapshot




除了小芊芊的snapshot 又怎少得我們的全家福呢~~~


老城就只餘下一個外殼 內裡跟一般現代式小城模樣

這家找換店是給我們拍照的攝影師介紹來的
說是清邁第2家對換率最高的店子
位置就在塔佩門前方的一條巷子裡



最後一晚住的resort

我們住這家VC Apartment
貪其近機場 方便我們半夜出行
聽說走路去機場只需5分鐘
本來諗住最後呢日會在酒店hea
所以選這家有泳池的
不過逛古城邊都逛了個大下午
來到check in 太陽都差不多要走了
而且晚上要逛夜巿
最後待在酒店都沒有多少時間
沒好好享受有點可惜呢!


酒店很大很綠化
房間樓底超高 面積非常的大
小芊芊走走去超級開心
仲係張king size床碌來碌去
雖然酒店為她準備左bb床
不過小芊芊睬你都傻
醒目既當然要訓大床 XD


酒店房間外的熱帶風情
單是酒店範圍已有足夠多的拍照位
我們比小芊芊係房間碌左陣
趁太陽下山前係度影返夠本先




酒店的staff都很好很nice
她們一見到小芊芊就嚷著要抱
小芊芊又任抱唔扭
tum到個個都對佢大讚特讚呢!




這條裙子昨晚在夜巿買的
下午熱辣辣 即買即著了
把吊帶縫短些就剛剛好
小妹妹好夏日泰國feel呀~~~


係草地執2粒大石頭比佢
就好合作咁比我影相相
我可愛的牛角妹~~~

日落了



清邁最後一夜的晚間活動
太陽下山
我們出發喇
先去酒店旁邊的Airport Central Plaza
執d食得既做手信

大型shopping mall 除左supermarket同埋食
去到外國 shopping mall一向吸引唔到我地

不過呢隻熊仔吸引到我
可惜小芊芊訓左 唔係放佢係度一齊影

跟住去左Wualai Road逛週六夜巿
話說週六夜巿東西最抵買
所以我們昨天沒買什麼東西
打算留返今晚買

說實話
這個星期六夜巿
一點都不好行
賣的東西跟昨晚的不同
應該說 這個是平民夜巿
來這裡的都是local人多
而且全部是地攤
人逼人 實在太多人了
基本上人逼人似年三十晚在維園行年宵
我們還要推住bb車
小芊芊咁岩又訓左
最後我地都要抱住佢行
唔敢放佢係bb車
感覺又熱又累又多人
最後行左一半就徹退喇

最後返酒店食晚飯

返到酒店
酒店已為我地準備好明天既早餐喇
仲ready左0345am morning call
4am門口有車接送去機場


無聊的手信大晒冷
話明hea遊 買到咁多野
我經已覺得好神奇 XD


我們自己的手信
左下圖的hand-made owl owl掛飾
話說昨天在她家店買完手信後
我們離開了店子
老闆娘隨後追出來
送了這個給小芊芊
一份很珍貴的地道手信




DAY 4 ‧完




2014年1月12日   星期日   晴
小芊芊 ♥ 15Months
We love 清邁‧回程


Summary
0345am Morning call
0400am 酒店車往機場 
0600am 起飛
1000am 到港

晨早溜溜6點機
別人聽到都說我們這樣好辛苦
其實又不算
只是訓訓下要起身果下野累d囉
小芊芊又沒多大關係
佢可以伏係我度繼續訓
之後飛機全程4小時我地三個都係咁訓
又一樣訓到喎
係蝕左幾個鐘酒店同埋個自助早餐囉

訓醒落機 大家都仲係眼矇矇~


出發天與回程天
同一套裝束
去時睡著拍的
回來精神奕奕
叉足電^^


回到家第2天上fb
發現了這個
這幀照片
我們特地打印出來
打算退房後走去送給老闆娘的
怎料下午店子關門了
我們把信封zip到她家店子裡
謝謝她的熱情
讓我們一起留念^^



~~~HAPPY FAMILY TRIP 2014~~~



沒有留言:

張貼留言