2014年11月25日 星期二

台中親子遊2014‧Day 1‧在天空上遊走

2014年9月9日   星期二   晴
小芊芊 ♥ 23Months 29Days
台中親子遊‧DAY 1
香港機場 → 台中 → 天空之橋


食完 lunch 3點
今日唯一的主要景點
位於猴探井的天空之橋
就在去日月潭的順道之路
1小時車程到達


呢度好好天好大太陽呀~


猴探井地標


這裡盛產鳳梨 特別多菠蘿賣


天空之橋位在樹林之上峽谷之間
有一望無際無高樓的大平原景色
望正西邊可看無限夕陽


成人票NT50元 小芊芊不用買票


GOGOGO~~~


買票入閘後行一小段路就到


咩黎架???


"媽咪, 橋呀~"


"我地係咪要行過去呀???"


這個就是全台灣最長的吊橋
橋長204公尺 共有265個階級


行之前先來幾十個不同組合的合照先 :P


小妹妹一開始經已表明要自己行


小芊芊第1次行吊橋




今日係平日人不多
大太陽下有風吹好舒服
小芊芊走黎走去好開心


"好好玩呀~"
條橋都好實淨 係有風吹時少少移動
小芊芊feel到條橋郁
佢又跟住行到咩黎咩斜 哈~


成日向前行行下會突然掉頭走
幸好今日人少
聽說假日人多時候只可以向單程走
冇得咁樣走來走去架




我地好難先捉到佢上身影合照
不過唯一一張合照都唔成功
佢係都要扭落地 -_-"


企係橋中間望
呢度風景好靚 一大片綠油油的
成個環境令人超級心曠神怡
難得可以停係度睇風景
望多兩眼先


小芊芊仲係條橋度浮遊
佢唔影我地兩公婆影先
懷緬一下當年去旅行最愛影既情侶照


張師傅係原地等我地
所以行完條橋要返轉頭
天空之橋上的兩婆孫
阿姨影呢個角度好正~


同一個moment
daddy用呢個角度影都好有feel


影全身影得靚又要影埋條橋
呢個角度最好~~~
我草左好多閃卡 XD


橋邊仲有個塔
可以上去睇大平原景色




5點正仲未係日落時候
仲有1小時太陽伯伯先落山
無緣睇呢度既靚靚夕陽view
& 天空之橋亮燈view lu


byebye啦天空之橋
我地要繼續行程向日月潭出發啦



台中親子遊‧DAY 1
~ TO BE CONTINUE ~



重溫:
好玩到震台中遊 ♥ Sep2014
台中親子遊2014‧Day 1‧GO GO GO~

沒有留言:

張貼留言