2014年12月15日 星期一

小芊芊 ♥ 25Months成長印記



小芊芊‧25Months
2014年11月12日 - 12月11日
Week109 - Week113
769 - 798days

我…
變…
變…
變…



身!
heehee!!!


Height:83cm
Weight:11.4kg (25lbs)
Foot length:13.5cm
No. of teeth:16


gat高腳仔都冇用啦
有排都未洗比車貴住 :)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


食物方面
踏入2歲時比佢試
跟我地同桌食飯
不過食得唔多
我還是寧願先餵飽佢先到我地開飯
起碼到時食就食唔食就算

而家出街基本上乜都會比佢食
不過唔愛食既小朋友
食東西之前一定會問清楚我
要知道係咩黎
同埋要我話可以食佢先會食
如果佢見到個樣唔對路
佢會堅決唔比你放入佢個口

例如
雪糕 & 有cream既海綿蛋糕!!!
我識&見過咁多小朋友中
佢係第一個超級抗拒雪糕既小朋友 *O*
daddy試過同佢開玩笑
趁佢唔覺意極速比啖雪糕過佢
佢一食個樣就好似受刑咁
洗唔洗咁跨張啊??? XD

小芊芊食既零食唔多
袋裝栗子 魚仔餅 芝士條
近期愛吃第一位依然係新鮮蒸栗子
還有魚蛋 鵪鶉蛋 花生 腰果 合桃 粟米 蕃薯


29 Nov 2014 ♥ 25M18D
 呢日買左包鵪鶉蛋
小芊芊食到唔停口


到夜晚行完街食飯飯
叫左碟燒玉子佢食
食左一啖就咁既樣
然後…


"媽咪, 我想食鵪鶉蛋! "
-_-"""

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


湯水方面
飲水一時時
有時好愛飲仲會狂飲
有時挨都唔肯飲
唔肯飲既情況
係全日都飲唔到5安奶既份量-_-"
開奶茶keep住一星期飲2-3次
湯就一星期2次
最愛飲粟米紅蘿蔔瘦肉雪耳湯

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


奶粉
23個月轉飲ILLUMA 3
早晚各1次 150ml份量


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


VVPOOPOO
未有計劃train佢戒片片
只可以講
我自己湊的話要佢戒應該戒左…

potty ready
日日問佢有冇去potty
晚晚同佢講下如果想vv就出聲
媽媽陪你去potty vv
等佢有日識同我講去potty vv之時
我先同佢正式戒片吧

而家想poopoo就識講
佢都知道可以去potty poopoo
但次次都同我講要係片片poo
" 唔想去potty poopoo "
肯poo已經謝天謝地
佢第3日未有poopoo去我就頭痛啦…
所以都係由得佢 =P
有時見佢去得好辛苦咁
佢會係咁狂跳 (乜跳有用架咩???)
但出黎d poopoo又軟身咕喎…

poopoo左會走去你身邊同你講
" 我屙左便便 "
除片片幫佢抹pat pat仔時佢又會講
" 媽咪 比我睇下 "
如果屙粒粒佢會數
數完就講 " 我屙左 x 粒仔 "
然後要爭住自己包片 (poopoo點都唔比佢包!!!)
包完就同我講
" 好污糟呀 快d掉左佢啦!!! "


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


說話能力
已經乜都識講乜都會問
跟你講野學你講野既速度係閃快!
仲會跟你語氣語調表情學到十足
例如成日我老公D語調係房大叫我 " 老婆 " XD
個個都話佢發音好準確
有時佢發音錯左
一教佢就記住以後都唔會讀錯


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


返學表現
自己返學既日子經已完成40堂
一星期兩堂
唔經唔覺上左差唔多3個幾月
出左小芊芊既第1張成績表喇

其實我冇特別想阿女上堂要學到d咩野
所以佢放學返來果晚
我多數係咁意問佢今日老師教左你d咩野
佢答到就答 答唔到就算
我又好懶 佢d工作紙我有時唔記得睇
比婆婆話過我幾次
話我唔同個女溫習
唔關心個女上堂既野…

是這樣嗎?
我要咁做的話
我就點都挨返間幼兒園比佢讀PN啦
比佢返下playgroup都係比佢玩下
接觸下我地平時不經意會教到佢既野
接觸下老師識下朋友仔
完全冇諗過要同佢溫習喎
做咩咁快要我行呢一步…
佢上堂玩得開心
已經達成左我希望得到既野!



老師話佢而家油顏色唔會油出界
識畫圓圈同直線
呢個藍色怪真係超愛藍色
次次上堂做勞作同worksheets都係用藍色筆的!



小朋友凍親病病
要好好照顧病人呀~


看葉脈
(咁細個就教葉脈???)


呢個厲害呀!
有碳碳有火火仲有燒烤叉同雞翼
小芊芊話燒雞翼要轉轉轉~
(連燒烤叉都揀藍色既!)


配相同配大小


一齊睇故事書


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


人細鬼大既小妹妹
小芊芊係一個好窩心既bb女
尤其是而家識講野
講d野真係老積到我自己都唔相信
樣樣一學識就話要自己來
點都唔肯比人幫
仲好有性格話一就一話二就二
唔肯就係唔肯

你話要打打呢佢比埋兩隻手你打
你罰佢掹耳仔呢佢一邊掹一邊對住你笑
所以我諗 naughty corner 不適用於佢
佢肯定會以意為果個係playing corner!!!



20 Nov 2014 ♥ 25M9D
呢日趁我做緊野時
佢好安靜 唔見佢搞東搞西
於是我走去睇下佢做乜…
呢隻傻妹妹真係丫…
玩呢D…

妹妹豬你做咩呀!


打開隻手黎睇下…


咦…成手都係口水
你仲要用手搓…


 哇哇哇!!! 救命呀!!!


好核突呀你!!!


成面濕晒啦!!!!!!!



不過呢個奀皮妹
窩心事都有一大籮既

有日我係房唔知比乜撞到隻手
痛到飛起眼淚水都標埋出黎
小芊芊望住我應該feel到我勁痛
走埋黎問我
" 媽咪 你做咩事呀? 你邊度痛呀? "
我指比佢睇話我隻手好痛
" 我呵呵啦 唔痛喇 你下次要小心d呀 "

daddy呢排忙日日都好夜返
返到黎我同小芊芊都訓左lu
有晚daddy早返話陪小芊芊訓覺
第二朝返工搭車時老公講我知
daddy : daddy最近好多野做 返工好忙
所以少左見你  因為daddy要努力工作
賺錢錢買大屋比媽咪同芊芊住
芊芊 : " 仲有賺錢比芊芊買衫衫同埋讀書書 "
芊芊 : " daddy 你好乖呀! " (XD XD XD)
哈哈 貪靚妹成日掛住著靚衫
好彩都知道要讀書書 =)

早個星期降溫好凍
著慣吊帶背心既我先後知後覺咁
走去籠底摷返套坐月時著既長袖睡衣出黎
小芊芊第1次見我著呢套睡衣 (粉紅色碎花)
望住我雙眼發光係咁哇哇聲
" 哇哇! 媽咪 你件衫咁多花花 好靚喎! "
" 你件衫好靚呀! 邊個買比你架? 係邊度買架? "
" 媽咪著粉紅色好靚呀! "
想唔甜屎我真係難!!!

而家好鐘意去公園玩


成日都話要sir滑梯


都好鐘意去籃球場睇哥哥打籃球
今日佢話 "媽咪 睇下火車頭人打波呀!"
佢竟然識得形容著thomas衫個男仔係 " 火車頭人 "!






其中一套interview戰衣





披住青青姨件衫
走到toilet門口係咁拍我門
要我開門睇下佢…


而家一見到我影佢相
一係就唔鬼理我
一係就即刻將個頭哄上前咁樣玩!


daddy同佢玩救火game
daddy畫完個火
小芊芊一邊用玩具香水瓶噴水火
daddy就一邊拉下面將個火慢慢消失
咁樣都可以玩成粒鐘 XD


呢期成日擒上疏化頂咁樣趴係度








去到草地攬住個波都係要扭我抱-_-"


婆婆家樓下文具店門口既火車頭
次次一見到扯住我地過去
1元郁1分鐘
有得坐勁開心!



新既孖辮妹 look :) 可愛嗎?


呢個遊樂場佢已經玩熟晒
自己落呢個樓梯
佢會一邊落一邊同我講
" 小心d呀 要一級一級咁落架! " :)


哈哈~咁樣都可以玩一餐!


玩 " 鞦韆 " 小芊芊最耍家 =D





小芊芊既一字馬

  
 成日搶我地用既鉸剪黎玩
唔比玩就嘈嘈閉
嬲嬲地買把2歲+用既bb鉸剪比佢剪
睇佢剪得幾用心!


小芊芊一見到呢個裝飾
就走埋去話要 " 打鞦韆 "… -_-"


愛笑的小妹妹最可愛^^


半年冇拎過出黎用既bb車
小芊芊見到唔係想坐
而係要學daddy推車


今期至就係身上既
giant truck team 喇!




2 YEAR OLD MONTHS REVIEW


沒有留言:

張貼留言