2014年12月3日 星期三

台中親子遊2014‧Day 2‧湖邊吹風到水里



2014年9月10日   星期三   晴
小芊芊 ♥ 23Months 30Days
台中親子遊‧DAY 2
日月潭(水社碼頭) → 遊湖(伊達邵碼頭)
 → 湖邊(涵碧步道)
→ 水里蛇窯




今天上午遊湖後
下午的主要景點只有一個
不過在張師傅極力+熱情推介之下
途中經過一些景點
都順道走走

其中
在出發沒多久
快要離開日月潭視線之際
張師傅停了車叫我們下車拍照
是日月潭的另一風光
風景簡單
但耐看

這裡是日月潭其中一條步道
張師傅說這裡 (步道的其中一部份)
是我們可以最近距離接觸日月潭的天然地方
(當然不計碼頭與坐船遊湖)


媽咪最愛呢類風景
一落車見到呢幅自然風景畫
即刻崩崩跳的走下去


我最錫的妹妹與女女


呢幅超愛


睇下呢隻大monkey
走到咁遠仲對住我地大叫hi :)
見到媽咪咁開心我都好開心


係呢度我地四母女孫影左好多合照
係今次旅行我最珍而重之的
開左好幾年
終於可以帶媽咪去呢d地方玩


呢個妹妹見到水就好興奮




點少得呢幅千芊家sweet sweet family photo~~~


走時發玩左d兒時玩伴呢!


咩來呢?


登登登登!!!!
係香港搵極都搵唔到
去親郊遊都想搵比小芊芊玩
估唔到我地細細個日玩夜玩既怕羞草
小芊芊第1次見到佢既地方
竟然係台灣 (咁Q遠!!!)


上車前
係呢個靚靚地方影返幅拍拖照先 :)






由日月潭出發往水里
20分鐘的車程
來到了一個很一般的景點
本來張師傅給我行程草稿時被我消失左
不過去到呢一刻
張師傅堅持不用買票
讓我們去看看…



咁大堆人入來怎會沒人留意到
那裡的人一見老公就叫他買票了
老公買票時張師傅跟我說
 " 我都叫他不用理他們了 可以不買票的
你的先生人很老實 "

我們是遊客啊
人家沒叫我們都可以不買
但人家開到口怎不買
當聽唔到好面矇架喎
今時今日行差踏錯
比人影左相放上網話 "香港人來參觀景點觀不買票"
會被人肉搜索兼變埋香港之恥架 XD

NT25 /人 還算吧…
如我再遇上這景況的時候
要堅持say no好喇…








水里蛇窯是台灣現存最古老的一個
主要參觀的地方就是這裡
2樓是餐廳 3樓是陶藝展品
樓就是那個長長的蛇窯


雖然呢個地方冇咩好睇
但係小芊芊係呢度又玩得好開心喎
基本上係佢帶住我地行
佢行到邊我地就影到邊
估唔到呢度成為左
佢既寫真集場景之一 XD















小芊芊當左呢張係床
係都要訓係度
我真係發現佢好鐘意訓街架!
哈哈哈~~~







蛇窯入面是這樣的


入場票會送一次陶瓷比你試
不過小芊芊未識玩
我地又冇人有興趣
所以睇左一陣就走喇


呢個背景好特別
又係影下小芊芊既時候






小芊芊一放落地真係走個不停
要捉住佢先影得到大合照呀!


有張師傅係度就唔洗搭腳架喇!


坑渠蓋都玩一餐






水里除了有名的集集和蛇窯
這裡有座山叫二秤山
山頭附近都有很多大大小小的發電廠
而電廠除了生產電力
還有出產冰棒
而二秤山就出名了電廠牌冰棒

離蛇窯約10分鐘車程
張師傅帶了我們了二坪山的半山
二坪冰店食冰棒
原來這裡在台中是很有名的
有說來到水里就一定要來這裡吃冰棒
張師傅二話不說就叫我們下車

店子是露天的
一家像郊野公園小士多般的模樣
在山邊的位置
吃著冰棒就可看看山下景色
張師傅要我們每人點一款味道
我叫老公去埋單時已太遲了
原來張師傅一早已付了款
他對遊客真的很熱情和熱心
實在感到不好意思呢!

我們吃的時候
很多自駕車不停的駛進駛出
回來看網頁才知道
原來台灣人去水里遊玩
都一定會來二坪冰店的呢!


不知道為什麼
我每次去台灣和泰國
凡是食料雪糕食物之類的
我必定會選菠蘿 :)

台灣的冰棒
即我們香港說的雪條
張師傅叫香港人是怎樣叫這個的
冰棒與雪條
名字也差太遠了吧
難怪他跟我說要帶我們
來這裡吃 "bing bang" 的時候
我還一頭霧水呢… =p



台中親子遊‧DAY 2
~ TO BE CONTINUE ~


重溫:
好玩到震台中遊 ♥ Sep2014
台中親子遊2014‧Day 1‧GO GO GO~
台中親子遊2014‧Day 1‧在天空上遊走
台中親子遊2014‧Day 1‧日月潭之追月夜
台中親子遊2014‧Day 2‧住在湖邊看日出
台中親子遊2014‧Day 2‧日月潭遊湖

2 則留言:

  1. 啲郊區好舒服, 又無乜人咁. 芊芊enjoy嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要比塊草地佢,佢就可以係度跑足一日架喇~

      刪除