2014年12月5日 星期五

台中親子遊2014‧Day 2‧車埕鐵道站



2014年9月10日   星期三   晴
小芊芊 ♥ 23Months 30Days
台中親子遊‧DAY 2
日月潭(水社碼頭) → 遊湖(伊達邵碼頭)
→ 湖邊(涵碧步道) → 水里蛇窯  → 車埕




吃過冰棒
車子開10分鐘左右
就來到了今天的主要景點
車埕鐵道站
一處寧靜而有特色的地方

香港都有個鐵路博物館
感覺有點不同
或許這裡人不多
周邊都是自然景色
所以我們拍照都拍到忘記了時間

去到車埕
先在巿集醫肚先


這裡的店鋪都在賣木頭和木制品


吃個有名的木桶便當




這個就是沒有木桶的木桶便當
其實木桶便當就是多了個木桶而已
但價錢貴一些
不過木桶可以帶走


木頭博物館及買手信的地方




凡景點都有一間的香草鋪子


d雪糕味道好靚好warm


貪得意試了杯薰衣草味
不錯哦~


門口有只大bear bear靜坐
小芊芊一見到佢就走埋去


" bear bear你睇下, 媽咪買比我架!"


我們眼中的大bear bear
泊埋小芊芊旁邊變左巨bear!




坐係隻bear bear度開心
翹晒腳仔+超級多表情


哇哈哈哈哈哈~~~~
:)

在山頭裡的一段小鐵道
四處青青綠綠的
天有點陰但舒服 不太熱 :)


本來打算玩1小時
應該什麼都夠了
也約好了張師傅1小時後坐他的車子往下一站
沒想到到了約定時間
我們還不捨得走

這細心的包車導遊人實在太好
我們若再要逗留
就可以直接在這裡坐火車往下1站
他提出自己駕車在下站的站口接我們
還給我們買了票
千叮萬囑我們
記得預時間到月台上車…


景點與照片
就只有鐵路 火車 與綠草
小芊芊玩得不亦樂乎
這裡是她的
石頭遊樂場 :)

本來還扭抱中…


跟著很快就發現了…


而家你想抱走佢都難咯 XD


呢5張票係大好人張師傅幫我們去買的
他拿來給我們的時候
本來我正在叫老公去買的呢…
看來張師傅都預計我們會
掛住影相影到咩都唔記得 XDXDXD












有蓋月台那邊是啟用中的月台
一會我們就從這裡坐火車離開


這邊就是景點的一部份


有隻BB掛住玩不肯和我們拍照


算~
你唔同我地影我地自己影


行鐵路行得好開心


架火車真係好似行緊埋黎咁
小芊芊 你仲企係度?!?


有清風送爽 幾飄逸~~~


走呀走呀~~~






鐵道凹凸不平
小芊芊平衡力又幾好喎
成日行到想跌想跌咁
但係都冇跌過~




這裡
我們給小芊芊拍了無數多的靚靚照片
假如她還未來到這個世上
相信所有照片中的主腳
應該是我吧
XDXDXD

成日都係影你
我地都要搶下鏡先






兩位媽媽唔知悶唔悶呢?!?
坐係度等我地影相等左兩粒鐘
不過呢度咁舒服
坐下傾下計好過行到腳bite嘛~ 








影影下聽到火車入站聲
哇哇!!!不得了!!!
上唔切尾班車就冇車搭啦!!!


媽咪話 "仲唔跑?!?你仲掛住影?!?"
然後0.09秒向前衝 XDXDXD


我地要係草地擒上月台
先趕到呢班火車
好驚險! 哈~~~


入左火車
小芊芊未轉到mode
係都要周圍走
所以比媽咪拑實左 XD



台中親子遊‧DAY 2
~ TO BE CONTINUE ~



重溫:
好玩到震台中遊 ♥ Sep2014
台中親子遊2014‧Day 1‧GO GO GO~
台中親子遊2014‧Day 1‧在天空上遊走
台中親子遊2014‧Day 1‧日月潭之追月夜
台中親子遊2014‧Day 2‧住在湖邊看日出
台中親子遊2014‧Day 2‧日月潭遊湖
台中親子遊2014‧Day 2‧湖邊吹風到水里

沒有留言:

張貼留言