2015年1月5日 星期一

台中親子遊2014‧Day 4‧小小小瑞士花園



2014年9月12日   星期五   晴
小芊芊 ♥ 23Months
台中親子遊‧DAY 4
清境小瑞士花園


" 媽咪 呢度有奶奶呀! "






樹屋退左房
call了今晚住的民宿接送
在新民宿放下行裝
走返出巿集醫肚先
今日下午hea hea地只有1個行程



民宿人車我們到這裡找吃的
這裡是全清境最熱鬧的巿集
離我們民宿15分鐘腳程
開車來5分鐘內就到




巿集不大 集中是吃的 也有購物的


說實話 台灣吃的都沒有太吸引
我們都是隨便找家坐得舒服的就算
這餐不再吃牛肉面
吃西式


雖然未見真羊羊
但清境到處都有羊羊的裝飾 


等吃時 小妹妹把手袋中的東西全拿出來
這塊鏡子她沾沾自喜的照了很久^^


左上圖:飲的有自助水吧
有清水/水蜜桃味水/鮮橙汁/冬瓜檸檬汁選擇
左下圖:老公點的磨菇肉絲意粉
右圖:青青妹和奶奶點的海鮮芝士長通粉


 我們和婆婆點了這個日式什錦湯烏冬






吃飽 就出發
老公帶著我們離開巿集
往下山方向走去小瑞士花園
下山? 明明民宿人話小瑞士花園很近
巿集走路不用5分鐘就到
幹嗎我們走了15分鐘
還在走?????

這個男人永不改變作風
出門就是愛帶人遊花園
現在我們有2老1嫩
這人仲夠膽在山頭裡亂走路!!!
真係比佢激cccccc!!!!

最後問了一位路人
確定了位置就回頭咯
目的地…根本在巿集旁邊
過條馬路就係啦!!!
(這次旅程有兩位媽媽在
我就稍忍一下怒火 XD)



正門下方的打咭位


小芊芊係咁指住d風車


話說剛剛過了清境的風車節
小瑞士花園巿集的風車裝飾還未拆


零花費的門票
我們住的兩家民宿都有送票


一入花園 小芊芊二話不說就去追白鴿


Hello 白鴿鴿


小瑞士花園的範圍兩眼望晒
主要圍著湖走
有很多人工的拍攝點
這照片是楕圓形湖其中一邊


這些裝飾雖然人工化


但香港也很少見
和小朋友一起拍照著實很不錯
(不過兩位媽媽就有點悶了
佢地又走埋陰涼既地方坐係度傾住計等我地)


這裡有一片小花田




很多open仔的裝飾


有個風車小丘




喂喂喂! 你做咩抽起件衫? 想點???


叫佢望鏡頭影相就一臉無奈-_-"


佢係咪覺得太熱呢? 哈哈~






放d風車屋係度…咁就有瑞士feel?


小芊芊 你搞緊咩呢?


原來係地下執石頭玩~~~


daddy係呢隻長口羊度買左盒羊羊產品
用黎做乜呢?????


原來係雀糧 餵鴨鴨用的


小芊芊就用黎餵白鴿~


見到d白鴿走晒埋黎好開心


幾有心機餵


餵到札晒馬呢! 哈哈哈哈!






呢度四周都種左好多唔同品種既花花
有我好喜歡既波斯菊呢~


仲有呢d唔知咩花 但幾鮮艷幾得意~


係湖既另一邊 有大而不起眼既 LOVE


咁老土既場景我以前都未影過
梗係要影下啦


影完呢度小芊芊都未捨得走~


影相影到小芊芊都唔想睬我地咯 XD


行完喇~~~



呢個花園
人工化到爆
感覺似比人影pre-wedding果d場景咁
如果對呢類影相位冇興趣
可以skip左佢
不過有小朋友或者係情侶的
呢度有無限個影相位任你玩

在我而言
免費就很值得來一次
聽說晚上個湖有噴水表演
門票是全日票
可以影完日景之後夜晚又入返黎睇表演
我地咁樣花一個下午
heahea地邊影邊行
配上大大個藍天
影左好多照片
還不錯吧^^


 

台中親子遊‧DAY 4
~ TO BE CONTINUE ~



重溫:
好玩到震台中遊 ♥ Sep2014
台中親子遊2014‧Day 1‧GO GO GO~
台中親子遊2014‧Day 1‧在天空上遊走
台中親子遊2014‧Day 1‧日月潭之追月夜
台中親子遊2014‧Day 2‧住在湖邊看日出
台中親子遊2014‧Day 2‧日月潭遊湖
台中親子遊2014‧Day 2‧湖邊吹風到水里
台中親子遊2014‧Day 2‧車埕鐵道站
台中親子遊2014‧Day 2‧集集鎮上的軍史公園
台中親子遊2014‧Day 3‧埔里酒廠
台中親子遊2014‧Day 3‧廣興紙寮
台中親子遊2014‧Day 3‧大力推薦最好玩民宿!
台中親子遊2014‧Day 4‧在黃慶果園的早上



2 則留言:

  1. 我以為我家既男人鐘意帶人遊花園, 原來你家男人都係咁..XDDDD
    上次我去清邁熱屎辣辣, 佢帶錯我地路, 仲行左一個大圈....激屎我...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~次次旅行總有1鑊, 有時睇左地圖都可以行錯, 真係會頭頂噴煙架!!!

      刪除